Do you care about your brand? Then start by taking care of your employees

Simon Sinek zei het eerder als : Customers will never love a company until the employees love it first.

Customer Experience en Employee Experience gaan hand in hand!

Daarom geven Isabel Verstraete en ikzelf vanaf mei een boeiende duo keynote  “ THE CARE PRINCIPLES”, vol inspirerende voorbeelden, eye-openers, concrete tips, do’s en don’ts.

Isabel is een topper en heeft een passie voor merken. Ik heb een passie voor mensen. En daarom bundelen we onze krachten!

Isabel is strategy consultant in marketing, branding, communicatie en innovatie. Midden in de pandemie deed ze onderzoek naar waarom bepaalde bedrijven beter omgaan met een crisis en ontdekte een patroon achter hun succes. Ze noemde deze nieuw verworven inzichten The Care Principles.

Samen willen wij bedrijven helpen om duurzaam te groeien door voor anderen te zorgen.

Wil je graag meer weten : stuur een berichtje naar [email protected] of [email protected] en we komen graag langs om jullie te inspireren, te motiveren én te activeren!

Ook van mijn blog

Do’s & don’ts rond hybride werken

1 min.

Bye bye traditionele werkmodel, welkom in de wereld van hybride werken.

4 min.

Werk niet harder, maar slimmer

4 min.

Is thuiswerken een blijver ?

2 min.

Podcast Flanders DC

1 min.

Daarom doe ik dus zo graag wat ik vandaag doe…

1 min.

Zo maak je van een online webinar een gezond & gezellig teammoment

1 min.

Bewegen kan een manier zijn om structuur te geven aan onze dag!

5 min.

Herken jij deze problemen op de werkvloer?

13 min.

Waarom ik als titel voor mijn boek “Wellbeing= Winst” koos …

4 min.