Do you care about your brand? Then start by taking care of your employees

Simon Sinek zei het eerder als : Customers will never love a company until the employees love it first.

Customer Experience en Employee Experience gaan hand in hand!

Daarom geven Isabel Verstraete en ikzelf vanaf mei een boeiende duo keynote  “ THE CARE PRINCIPLES”, vol inspirerende voorbeelden, eye-openers, concrete tips, do’s en don’ts.

Isabel is een topper en heeft een passie voor merken. Ik heb een passie voor mensen. En daarom bundelen we onze krachten!

Isabel is strategy consultant in marketing, branding, communicatie en innovatie. Midden in de pandemie deed ze onderzoek naar waarom bepaalde bedrijven beter omgaan met een crisis en ontdekte een patroon achter hun succes. Ze noemde deze nieuw verworven inzichten The Care Principles.

Samen willen wij bedrijven helpen om duurzaam te groeien door voor anderen te zorgen.

Wil je graag meer weten : stuur een berichtje naar [email protected] of [email protected] en we komen graag langs om jullie te inspireren, te motiveren én te activeren!

Ook van mijn blog

Over surviving of thriving op de werkplek…

4 min.

Dignity at Work

6 min.

Voorstelling van mijn nieuwe boek Team AI

1 min.

Mentale gezondheid is een universeel recht, maar voor veel mensen nog een privilege

7 min.

Is jouw organisatie klaar voor 2025?

1 min.

Tips om maandag weer met plezier naar het werk te gaan na je vakantie

1 min.

“Sales” is de mooiste job die er is

3 min.

Drie prioriteiten voor welzijn in 2024

4 min.

Ik start na de zomervakantie met keynote nr 613… en ik doe het nog steeds met even veel plezier en passie

3 min.

WAW … een vaste afspraak in juni?

4 min.