Look after your human capital today

Get healthy, happy, motivated, talented and informed employees, at work and beyond

Investing in the well-being of your employees is a must

Be well to be at your best.



A-list keynote speaker

Does your company or event also put human capital at the top of its agenda? Rightly so, because it has never been so crucial to have a ‘Well-being’ plan to implement straight away on the work floor and beyond. Only with Healthy, Happy, Motivated, Talented and Informed employees will your organisation be ready for the future. That’s why my 5-pronged policy is the thrust of my keynotes.
Book here



Books

As the author of the books ‘Aftellen naar maandag‘ (Counting down to Monday) and ‘Wellbeing = winst‘ (Wellbeing = Profit), my aim is to inspire you, business leaders, HR managers, team leaders and employees alike, to understand how working smarter and differently will make you happier and more productive.

Aftellen naar maandag

Read more

Wellbeing=Winst

Read more

Blog

Here you can read articles with instant tips to be happy and healthy at work.

Aftermovie Let’s Work

1 min.

Do’s & don’ts around hybrid working

1 min.

Don’t work harder, but smarter

4 min.

Is working from home here to stay?

2 min.

Why you eat less healthy when you’re stressed?

4 min.

5 steps to switch off your work stress at home

3 min.

No more sitting down: tips for company leaders

3 min.

Are you more susceptible to burnout?

2 min.

Transform your working space into a focus zone

3 min.

Stop multitasking!

4 min.

A SMALL SELECTION OF THE COMPANIES I HAVE INSPIRED WITH MY WELL-BEING ADVICE

Instant energie bij Belfius!

Ann delivered a very punchy keynote to a large group of our staff. Thanks to her enthusiasm and positive attitude, she inspired both French and Dutch speaking colleagues. Her practical tips were taken on board by everyone. Her presentations really fire you up, and you’re itching to get started immediately with her many tips.

Dominique Top Belfius Bank

From start to finish, Ann had me totally absorbed by what she said about happiness at work, because everything was so relatable. With simple tips & tricks that can be implemented straight away in any personal environment, she definitely inspired our management team. Her enthusiasm is contagious, and she fires you up to get started right away. We have already had our first – much more efficient – meeting of ‘just’ 45 minutes 😉

Coca-Cola Logo
DPG media Logo
KBC Logo
Proximus Logo
Samsung Logo

In the press

Below you will find some press releases. You can also find additional inspiration here. Enjoy reading!

Goed Gevoel: Maak werk van je droomjob Logo

Goed Gevoel: Maak werk van je droomjob

Goed Gevoel

Nina: Happy @ Work Logo

Nina: Happy @ Work

Nina

Trends: Welzijn is Winst Logo

Trends: Welzijn is Winst

Trends

See all press releases

Follow me on Instagram

De lancering van The Circle of Wellbeing is nu al een paar weken achter de rug! ☺️

Intussen werken we met veel energie aan mooie dossiers bij onze fijne klanten. 

Wil je op ons volgende event aanwezig zijn, stuur een bericht naar welcome@thecircleofwellbeing.be 

#wellbeing #TheCircleofWellbeing #Lancering #Launch

Dankjewel voor alle verwennerij @djar_gent & @jusre.be & @justbiteeu ! 
Dankjewel voor de gastvrijheid @ahrend !

📸 door @_leentjes
Mensen die me beter kennen, weten dat als ik een doel heb, ik er ook helemaal voor ga.

Het is al een tijdje dat ik voelde dat ik méér wou teweeg brengen bij mijn klanten dan enkel een keynote geven.
Ik doe dit ontzettend graag – en als ik anderen mag geloven ook goed 😊 – maar ik weet ook dat investeren in het welzijn van de medewerkers meer vraagt.
 
Ik ga medewerkers inspireren en motiveren, maar wil de organisaties en het management ook activeren.
 
Daarom heb ik The Circle of Wellbeing opgericht. Om méér te doen, verder te gaan en mijn klanten nóg beter te helpen.

Dit doe ik niet alleen: dit doe ik samen met de toppers @veerlecoffe @klaravandenboschcoaching en @bovanesbroeck 

Want het welzijn van uw medewerkers vraagt meer dan een paar losse initiatieven, het vraagt een beleid.

#TheCircleofWellbeing #hr #doelenstellen #settinggoals #bedrijven #medewerkers #employees
De tijd dat een organisatie de investering in Welzijnsinitiatieven als een kost zag, is gelukkig voorbij.

Organisaties beseffen vandaag zeer goed dat inzetten op het welzijn van de medewerkers een investering is die op lange termijn een zeer mooi rendement oplevert : gedreven en gemotiveerde medewerkers die élke dag met veel "goesting" aan de slag gaan. 
Want dit is de grootste asset van een organisatie : enthousiaste medewerkers!

En daarom doe ik vandaag veel meer dan keynotes en workshops geven. 

Ik richtte The Circle of Wellbeing op, om organisaties van A tot Z te helpen bij hun welzijnsbeleid.
Of van B tot X, of van C tot Q ..... 
want we werken altijd in functie van de noden van een organisatie, en die zijn overal anders.

En we zetten elke partner van The Cirlce optimaal in op zijn expertise. We hebben allen een business achtergrond en denken strategisch met je mee.

We take care of your business, by taking care of your people.

#hr #wellbeing #leiderschap
26/8/2022 : The Circle of Wellbeing is een feit!

Na maandenlange voorbereiding zijn we er helemaal klaar voor om elk bedrijf dat wil inzetten op een sterk en verankerd welzijnsbeleid te helpen.

Bedankt aan @justbiteeu , @djar_gent en @jusre.be voor de overheerlijke lunch, de gezonde sapjes en snacks.

Bedankt aan @Ahrend voor de fantastische locatie.

We take care of your business by taking care of your people!

#hr #wellbeing #leadership #change #bedrijfscultuurincorona
Wat ben ik trots!

Morgen zet ik een stap verder in de wondere wereld van Wellbeing.
Morgen wordt The Circle Of Wellbeing gelanceerd.

Onlangs noemde iemand mij “the Queen of Wellbeing” , wel :
Waarom geen koninkrijk starten dan? 

Dat de voorbije 2 jaar door HR mensen “the biggest change of the century” wordt genoemd, mag geen verrassing zijn. Van de ene dag op de andere zijn we verplicht gaan thuiswerken, of we daar nu als mens, of als organisatie klaar voor waren of niet. Het was “ploeteren” voor velen, de weg zoeken en deze niet altijd vinden. En wat aanvankelijk een beslissing van korte duur was, werd een nieuwe manier van werken, en ja, zelfs een nieuwe manier van leven. Maar het loopt niet in elke organisatie of in elk huishouden van een leien dakje.

De voorbije 2 jaar hebben vooral hun tol geëist als we kijken naar de veerkracht en de mentale balans van de mensen. En laat net dit de motor zijn van elke organisatie : veerkrachtige, gezonde, gelukkige medewerkers. Maar hier en daar sputtert de motor vandaag tegen en wordt mijn hulp ingeroepen. Om meer positieve energie en “goesting” binnen te krijgen in een organisatie. 

En ook al wil ik met mijn keynote 3 zaken doen : inspireren, motiveren en activeren, durft het bij dat laatste al eens fout lopen. De nieuwe frisse ideeën en vele tips worden wel even vol gehouden, maar al snel durft men te hervallen in oude gewoontes.

En dààr wil ik nu iets aan doen! Niet alleen, maar met 4 andere krachtige vrouwen , met @Veerle Coffé, @Klara Vandenbosch, @Julie Heyvaert en @Bo Van Esbroeck die net als ik “uit de business komen” en dus geen geitenwollensokkenverhaal brengen. Wij zorgen er samen voor dat het welzijn van uw medewerkers verankerd wordt binnen uw organisatie.

Wij zorgen dat de cirkel rond is. Dus ja, wij doen meer dan fruit en yoga. Ook empathisch en motiverende leiderschap, autonomie en empowerment komen aan bod, net als de cultuur en waarden van uw organisatie. We streven naar een groeimindset en engagement bij uw medewerkers en zetten in op optimale connectie tussen uw teams. 

We take care of your business by taking care of your people!

#hr #wellbeing #leadership #change #engagement #bedrijfscultuur